SOFIA PAPAKOTSI by Sofia Papakotsi hair corner
Ξεκίνησα να εργάζομαι από το 2003 στον χώρο των κομμωτηρίων. Μετά από 4χρόνια τα έφερε έτσι η ζωή και ανέλαβα το κουρείο του μπαμπά μου.
Μόλις 34 τ.μ.! Εκεί κατάφερα κ δημιούργησα το γυναικείο τμήμα. Συνειδητοποίησα νωρίς στην καριέρα μου, πως το βαφείο ήταν αυτό που μου είχε κλέψει την καρδιά.
Όνειρό μου ήταν, να δημιουργήσω έναν νέο χώρο που θα καλύπτει τις απαιτήσεις μου και θα δώσει σε εμένα & τους συνεργάτες μου έμπνευση για νέες δημιουργίες. Τον Φεβρουάριο του 2020 μετακομίσαμε στο νέο μας “σπίτι”.
Περιμένω την μετά covid-19 εποχή για να κάνουμε ένα μεγάλο party!
1) Κομμωτικη: Τεχνη, επαγγελμα… τι ειναι για εσας?
Μου αρέσει η ιδέα της κομμωτικής ως τέχνη. Είναι αυτό που με κάνει πιο δημιουργική και μου δίνει μια αίσθηση ελευθερίας. Ωστόσο το βιοποριστικό κομμάτι της ζωής, θα την μεταφράσει σαν επάγγελμα.
Όταν βλέπεις την ιδέα σου και την έμπνευσή σου να παίρνουν μορφή, γεμίζεις τόση ενέργεια. Οι καλεσμένοι σου νιώθουν πως αυτό δεν είναι απλά μια δουλειά για εσένα, αλλά η “ανάσα σου”.
2) Η χρηση προϊοντων Vegan / Cruelty free επηρεασε τις καλεσμενες σας?
Όταν γνώρισα την Paul Mitchell με συνεπήρε η φιλοσοφία της εταιρείας. Στην πρώτη αφίσα που έβαλα στο μαγαζί μου, με μεγάλα γράμματα έγραφε NO ANIMAL TESTING.
Εντυπωσιάστηκα όταν καλεσμένοι, έκαναν θετικά σχόλια κ δεν περνούσε απαρατήρητο. Όσο για το VEGAN κοινό, είναι πλέον τόσο μεγάλο που είμαστε υποχρεωμένοι σαν επαγγελματίες να το καλύψουμε.
Εμείς είμαστε 100%vegan και η πληροφορία αυτή έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο αριθμό νέων καλεσμένων στο χώρο μας.


3) Ποσο ευοιωνα βλεπετε τα νεα δεδομενα μετα τον Covid-19 στον κλαδο μας?
Πολύ περίεργη χρονιά αυτό το 2020!!!
Κλειστήκαμε μέσα και εκεί έπρεπε να μην μείνουμε νωχελικοί, αλλά να σκεφτούμε τι θα κάνουμε αφού βγούμε ξανά στην αγορά. Με την PAUL MITCHELL GREECE, προσπαθήσαμε να επαναπροσδιορίσουμε τον τρόπο λειτουργίας μας.
Αυτό που εισέπραξα από αυτή τη διαδικασία είναι πως όταν είσαι καλά προετοιμασμένος, έχεις τις λιγότερες απώλειες στο τέλος της ημέρας!
Στον κλάδο μας λοιπόν, πιστεύω θα μείνει όρθιος όποιος δεν θα κάνει εκπτώσεις, αλλά αντιθέτως θα δώσει μεγαλύτερη αξία σε σταθερές που μέχρι τώρα ίσως υποτιμούσε.
4) Ακολουθουμε τασεις της μοδας ή περναμε σε εξατομικευμενη προταση?
Οι τάσεις της μόδας διαμορφώνονται ανάλογα με τις κοινωνικές/οικονομικές ανάγκες της εποχής. Πάντα η τάση επηρεάζει.
Όταν θα έρθει η καλεσμένη μου με την φωτογραφία από κάποιο περιοδικό, η δική μου αρμοδιότητα είναι να το κάνω “δικό της”. Δεν είναι πάντα εύκολο, αλλά το πάντρεμα αυτών των δύο κάνουν ένα πολύ δυνατό δίδυμο.




5) Τεχνικες εργασιες βαφειου και Γεωμετρικα κουρεματα… Ποσο κερδοφορες παροχες ειναι τελικα?
Αυτή η ερώτηση κρύβει απάντηση που ούτε εγώ την είχα συνειδητοποιήσει πριν ένα χρόνο περίπου. Όταν λοιπόν λόγω COVID-19 έπρεπε να μειώσουμε τις θέσεις εργασίας στο κομμωτήριο, αντιλήφθηκα πως μια τεχνική εργασία των 4ωρών μου είναι ζημιογόνα.
Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν πληρώνονται όπως αξίζουν αυτές οι υπηρεσίες. Προσωπικά προτείνω τεχνικές και βρίσκω ιδέες που θα καλύψουν τις ανάγκες της καλεσμένης μου αλλά να είναι στα χρονικά πλαίσια της κερδοφορίας.
«Μέλος στην ομάδα εκπαίδευσης Paul Mitchell Greece από το 2019.»
ΕΙΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ HAIRSTYLIST?
Αν ναι, γίνετε μέλος αυτής της μοναδικής κοινότητας και επωφεληθείτε των προνομίων και των υπηρεσιών που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας!
Κάντε ΕΓΓΡΑΦΗ και ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες, εκπαίδευση ή επίδειξη των προϊόντων επαγγελματικής περιποίησης Paul Mitchell.
ΕΓΓΡΑΦΗΔιαβάστε επίσης:
Θέτουμε Στόχους Για Το 2021 – BE S.M.A.R.T.
Τι Μας Κρατάει Από Το Να Πετύχουμε Όσα Θέλουμε
Tips Για Να Γίνετε Καλύτερος Ηγέτης